Syksy 2020

8.9.2020

Syksyn 2020 toiminta jatkuu edelleen rajoitettuna vallitsevan koronatilanteen vuoksi. MLL on päättänyt siirtää 100-vuotis syntymäpäiväjuhlat vuoteen 2021 jolloin juhlitaan 101-vuotispäivää. Myös meidän suunnittelemat juhlat joudutaan perumaan. Olemme kuitenkin järjestäneet syntymäpäiväviikolle elokuvaedun, jota kaikki jäsenet voivat käyttää Kauhajoen Bio Marlonissa.

Tällä viikolla järjestämme syyskirppiksen seurakuntakeskuksella. Kirpputori on auki 12-15 ja toimimme yhden kassan periaatteella kuten aikaisemminkin. Seurakuntakeskuksen sisällä olevien määrää joudumme rajaamaan, joten varaudu siihen että voit joutua hetken odottamaan ennen sisälle pääsyä. Toivomme että lapset jäisivät tällä kertaa kotiin. Suosittelemme asiakkaille kasvomaskin käyttöä ja toivomme ettei kukaan tulisi paikalle sairaana.